Persberichten

Nieuwsbrievensysteem BudgetMailer wordt Inboxify
7 juli 2017

BudgetMailer, het online nieuwsbrievensysteem van Professio.nl, heet vanaf 8 juli 2017 Inboxify. Deze naam sluit beter aan op alle mogelijkheden die de software inmiddels biedt.

Verwachtingen

Jan Steven Diertens, eigenaar van Professio.nl: “Onze software is niet alleen interessant voor bedrijven die een voordelige oplossing voor hun nieuwsbrieven zoeken, maar ook voor bedrijven die gebruik willen maken van nieuwe technologische ontwikkelingen. Zo hebben we de afgelopen jaren het gebruiksgemak vergroot door de introductie van de drag en drop editor en zijn er steeds meer koppelingen met andere software beschikbaar gekomen. Daarnaast bieden wij de gebruiker ondersteuning om er voor te zorgen dat nieuwsbrieven nog beter afgeleverd worden. We merkten dat klanten dit niet achter een naam als BudgetMailer verwachten. Daarom gaan we nu verder onder de nieuwe naam Inboxify.”

Over Inboxify

Inboxify heeft zich vanaf het begin gericht op de kern van e-mailmarketing: het beheren van contacten, het ontwerpen en versturen van nieuwsbrieven en het analyseren van de resultaten. De software biedt geen onnodige functies, maar alleen opties die voor het bedrijfsleven zinvol zijn en werkelijk gebruikt worden. Dat maakt de software niet alleen gebruiksvriendelijk, maar ook betaalbaar. Kijk voor meer informatie op www.inboxify.nl (tot 8 juli: www.budgetmailer.nl).

BudgetMailer introduceert gratis starterspakket
2 april 2014

Vanaf 31 maart heeft Professio.nl het gratis starterspakket van hun online nieuwsbrievensysteem BudgetMailer geïntroduceerd. Met dit starterspakket kunnen bedrijven en verenigingen maandelijks kosteloos tot 250 nieuwsbrieven versturen. Het bedrijf wil hiermee meer organisaties uitnodigen om kennis te maken met de voordelen van e-mailmarketing.

Veertig keer effectiever

Ondanks de toename van Twitter en Facebook als communicatiekanaal is het gebruik van e-mailmarketing nog steeds de meest effectieve methode gebleken. Recent (Amerikaans) onderzoek van McKinsey toont dit aan en de cijfers zijn veelzeggend: e-mail draagt veertig keer meer bij aan de verkoop van een product of dienst dan Facebook en Twitter samen.

Jan Steven Diertens, eigenaar van Professio.nl: “E-mailmarketing werkt echt. We zien dit dagelijks terug in de statistieken van de nieuwsbrieven die via ons worden verzonden. Toch zijn er veel organisaties die nog niet op de hoogte zijn van de kracht van dit medium en daarom de inzet van e-mail onderschatten. Met het gratis starterspakket proberen we deze organisaties over de streep te trekken.”

Aanmelden

BudgetMailer bestaat meer dan zeven jaar en heeft een aanzienlijke gebruikersgroep. BudgetMailer biedt de mogelijkheid om zowel nieuwsbrieven op te maken als te verzenden. Wie het systeem wil uitproberen kan zich aanmelden voor het gratis starterspakket op www.budgetmailer.nl.

Professio|bcc verandert van naam én werkwijze
5 augustus 2008

Vanaf 1 augustus 2008 gaat Professio|bcc, een product van Professio.nl, verder onder de naam BudgetMailer. Daarmee onderstreept het bedrijf nog eens waar het voor staat: verzending van e-mail nieuwsbrieven tegen het laagste tarief van Nederland. Voor een vast bedrag van € 9,95 per maand kunnen klanten met BudgetMailer vanaf nu onbeperkt hun e-mail nieuwsbrieven opmaken en versturen.

Zeer voordelig nieuwsbrieven versturen

Jan Steven Diertens, eigenaar van Professio.nl: “Onder de oude productnaam Professio|bcc waren we al één van de voordeligste. Wij boden een staffelsysteem voor het verzenden van nieuwsbrieven aan dat enigszins vergelijkbaar was met dat van andere aanbieders. Met de nieuwe naam BudgetMailer veranderen we deze manier van werken. Klanten kunnen nu een jaarabonnement afsluiten voor € 9,95 per maand en daarmee zo veel en zo vaak nieuwsbrieven versturen als zij willen. Zeker voor bedrijven die vaker of in hogere oplagen nieuwsbrieven versturen, zijn we daarmee veruit de voordeligste van Nederland. Bedrijven met incidentele nieuwsbrieven of kleine oplagen kunnen nog steeds zonder abonnement 1.000 nieuwsbrieven voor € 20 versturen.”

Gratis proberen

De website www.budgetmailer.nl biedt de mogelijkheid zowel nieuwsbrieven op te maken als te verzenden. De opmaakmodule vereist geen speciale kennis, iedereen kan er direct mee werken. Dat maakt het systeem interessant voor zowel reclamebureaus als bedrijven in het MKB die zelf hun reclame verzorgen. Wie het systeem vrijblijvend wil uitproberen, kan zich aanmelden op www.budgetmailer.nl om vervolgens gratis 100 nieuwsbrieven te versturen.