Ik krijg de melding dat de verzendmogelijkheid van mijn account is geblokkeerd

  1. Home
  2. Kennisbank
  3. Anti-spambeleid
  4. Ik krijg de melding dat de verzendmogelijkheid van mijn account is geblokkeerd

Wij vinden het heel vervelend om gebruikers te blokkeren, maar wij vinden het nog vervelender als mensen ongewenste e-mail via Inboxify ontvangen. Als je deze melding te zien krijgt, dan heeft dat één van de volgende oorzaken:

  • Je hebt te veel klachten via de “Afmelden en afzender als spammer rapporteren”-link op de afmeldpagina hebt gekregen.
  • Te veel ontvangers hebben je e-mail als spam gemarkeerd in bijvoorbeeld Hotmail, Gmail of Yahoo.
  • We hebben één of meerdere klachten via abuse@inboxify.nl ontvangen.
  • De inhoud van je nieuwsbrief is in strijd met onze gebruiksvoorwaarden.

Ben je het niet eens met de blokkade, stuur dan een e-mail naar abuse@inboxify.nl met daarin duidelijk beschreven waarom de blokkade onterecht is en wat de relatie met de contacten in je lijst is.

Om je blokkade zo snel mogelijk op te heffen, raden we je aan om zoveel mogelijk informatie met je e-mail mee te sturen. Denk hierbij aan opt-in-gegevens, een link naar de pagina waar je contacten zich voor je nieuwsbrief aan hebben gemeld of eventueel geprivatiseerde klantgegevens. Daarnaast kun je ons in je e-mail toestemming verlenen om een beperkt aantal contacten in je lijst te benaderen om de relatie te verifiëren.